مشاوره دریافت وقت سفارت هلند
رزرو وقت سفارت هلند یکی از مراحل مهمی است که باید برای سفر به این کشور طی کنید. درحالحاضر، کارگزاری VFS Global خدمات مربوط به رزرو وقت سفارت هلند و دریافت مدارک را انجام میدهد. درنهایت برای تصمیمگیری نهایی، مدارک به سفارت هلند تحویل داده میشوند.
بهمنظور طی مراحل رزرو وقت سفارت هلند، ممکن است به راهنماییهای بیشتری نیاز داشته باشید. متخصصان ما در بالدانو با جزئیات این فرایند کاملا آشنایی دارند و باتوجهبه نیاز شما، راهنماییهای لازم را ارائه میدهند.
برای مشاوره دریافت وقت سفارت هلند، فرم رایگان مشاوره را تکمیل کنید.
نحوه دریافت وقت سفارت هلند
وقت سفارت هلند را نیز مانند بسیاری از کشورهای اروپایی ازطریق کارگزاری VFS Global در ایران میتوان گرفت. دریافت وقت سفارت بهصورت آنلاین است. این کار به جلوگیری از ازدحام متقاضیان کمک شایانی کرده است.
این نکته را مدنظر قرار دهید که کارگزاری ویافاس گلوبال مدارکتان را دریافت و اطلاعات بیومتریک شما را ثبت میکند. تمامی مدارک و درخواستها به سفارت رسمی هلند ارسال میشوند و تصمیم نهایی در آنجا اتخاذ میشود.
برای دریافت وقت سفارت هلند به نکات زیر توجه کنید:
- دریافت وقت سفارت هلند معمولا به مصاحبه نیازی ندارد. همچنین، فرزندان هلندی کوچکتر از ۱۸ سال بهمنظور پیوستن به خانواده خود در هلند، به دریافت وقت سفارت هلند احتیاجی ندارند.
- امکان لغو وقت تعیینشده وجود ندارد و تنها ۲ بار مجازید زمان وقت سفارت را تغییر دهید؛ آنهم حداکثر ۲ روز قبل از وقت رزروشده. اگر به هر دلیلی در زمان مقرر در سفارت حضور پیدا نکنید، هزینه واریزشده به حسابتان بازگردانده نمیشود و باید مجددا برای دریافت وقت سفارت اقدام کنید.
- قرارهای ملاقات تعیینشده پس از ساعت ۱۴، قرار ملاقات پرایم محسوب میشوند و باید ۴۸ یورو بیشتر پرداخت کنید.
مدارک لازم برای دریافت وقت سفارت هلند
برای دریافت وقت سفارت هلند به عکس واضح و اسکن صفحات پاسپورت نیاز است.
در زمان مراجعه به سفارت باید مدارک عمومی دریافت ویزا را همراه داشته باشید.
مدارک موردنیاز هر ویزا ممکن است در جزئیات متفاوت باشند؛ اما معمولا مدارک لازم برای دریافت ویزای هلند ازاینقرارند:
- فرم درخواست ویزای هلند
- برگه تعیین وقت سفارت هلند
- ۲ قطعه عکس ۳٫۵ در ۴٫۵
- گذرنامه فعلی و گذرنامههای قبلی
- مدارک شغلی
- مدارک تحصیلی
- گردش حساب بانک و گواهی تمکن مالی
- رزرو بلیت رفتوبرگشت هواپیما
- واچر هتل
- بیمه مسافرتی
- دعوتنامه (درصورت وجود)
تمامی مدارک باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشند. درصورت وجود نقص در مدارک، ممکن است درخواستتان رد شود و مجددا مجبور شوید وقت سفارت را بگیرید و هزینه پرداخت کنید.
مراحل دریافت وقت سفارت هلند
مراحل دریافت وقت سفارت هلند با ورود به وبسایت رسمی کارگزاری VFS Global و انتخاب گزینه رزرو قرار ملاقات شروع میشود. اگر از قبل در این وبسایت ثبتنام نکردهاید، باید بهعنوان کاربر جدید کشور مقصد را انتخاب و اطلاعات خواستهشده را وارد و حساب کاربری ایجاد کنید.
پس از ایجاد حساب کاربری، نوع ویزا و درخواست خود را مشخص کنید تا متناسب با آن، جدول وقتهای کارگزاری برایتان نمایش داده شود و از بین زمانهای خالی موجود، وقت دلخواه خود را انتخاب کنید.
برای رزرو قطعی وقت سفارت هلند، پس از تعیین وقت باید مبلغ ۷۰۰هزار تومان را ازطریق درگاه پرداخت اینترنتی به حساب کارگزاری واریز کنید. ناگفته نماند که پس از حضور در کارگزاری، این مبلغ به حسابتان بازگردانده میشود. درنهایت، ایمیل تاییدیه رزرو وقت سفارت به آدرس ایمیل شما ارسال میشود.
در مرحله بعد، نوبت به آمادهسازی مدارک و تکمیل فرمهای سفارت میرسد. فراموش نکنید که اگر درحالحاضر مدارک خود را ترجمه نکردهاید، بهتر است وقت سفارت را برای حداقل ۳ هفته بعد رزرو کنید تا زمان کافی برای آمادهسازی مدارک و ترجمه آنها داشته باشید.
درصورت داشتن دعوتنامه، باید مشخصات شخص یا سازمان دعوتکننده را در فرمهای سفارت وارد کنید. درادامه، در روز تعیینشده همراه با مدارک موردنیاز برای انگشتنگاری به دفتر کارگزاری VFS Global مراجعه کنید. حدود ۳ تا ۵ هفته بعد از فرستادن درخواست، نتیجه نهایی برایتان ارسال میشود.
نتیجه درخواست ازطریق ایمیل به شما اطلاع داده میشود؛ اما با فعالسازی سرویس پیامک، میتوانید از وضعیت پرونده خود در هر مرحله مطلع شوید.
هزینه دریافت وقت سفارت هلند
هزینه دریافت وقت سفارت هلند ۷۰۰هزار تومان است که هنگام تعیین وقت آن را بهصورت اینترنتی پرداخت میکنید. بخش دیگری از هزینه دریافت وقت سفارت به خدمات کارگزاری VFS Global مربوط است.
در جدول زیر، هزینه دریافت وقت سفارت هلند ذکر شده است:
هزینه های مرتبط با دریافت وقت سفارت هلند | |
---|---|
خدمات پیک | ۱۴ یورو |
آماده سازی پرونده ویزا | ۳۵ یورو |
وقت پریمیوم | ۴۸ یورو |
سرویس پیامک | ۳ یورو برای هر پیام |
خدمات عکسبرداری | ۹ یورو برای ۴ عکس |
فتوکپی | هر صفحه ۰٫۵۰ یورو |
در کارگزاری VFS Global، مبلغ ۲۱ یورو برای ارائه خدمات بهصورت نقدی از شما دریافت میشود.
اخذ وقت سفارت هلند چقدر طول میکشد؟
اخذ وقت سفارت هلند برای وقتهای عادی حدود ۱ تا ۳ ماه و برای وقتهای فوری بین ۱ تا ۲ هفته طول میکشد. این نکته را در نظر بگیرید که این بازه زمانی بهصورت حدودی است و میزان تقاضاها در مدتزمان رسیدگی به درخواستها تاثیر بسزایی میگذارد.
اگر از برنامه سفر خود بهطور دقیق مطلع هستید، بهتر است از ۳ ماه قبل برای دریافت وقت سفارت و آمادهسازی مدارک اقدام کنید.
آدرس سفارت هلند در تهران
آدرس سفارت هلند: تهران، خيابان شهيدلواسانی (فرمانيه)، ديباجی، خيابان سنبل، نبش ارغوان غربی، پلاک ۷
شماره تماس سفارت هلند: ۰۲۱۲۳۶۶۰۰۰۰
آدرس ایمیل سفارت هلند: teh@minbuza.nl
آدرس کارگزاری VFS Global
آدرس کارگزاری VFS Global: تهران، میدان هروی، خیابان موسوی (گلستان ۵)، هروی سنتر، طبقه چهارم
شماره تماس کارگزاری ویافاس گلوبال: ۰۲۱۹۱۰۰۸۰۴۱ و ۰۲۱۹۱۳۱۴۲۰۰
ایمیل کارگزاری ویافاس گلوبال: info.netherlandsiran@vfshelpline.com
روزهای کاری کارگزاری:VFS Global روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ برای بررسی مدارک و ساعت ۸ تا ۱۶ برای دریافت گذرنامه
جمعبندی
وقت سفارت هلند را بهصورت آنلاین و ازطریق وبسایت رسمی کارگزاری VFS Global میتوان رزرو کرد. این کارگزاری خدمات مربوط به دریافت مدارک و رزرو وقت سفارت هلند را برعهده دارد. هزینه دریافت وقت سفارت هلند ۷۰۰هزار تومان است که پس از حضور در کارگزاری، به شما بازگردانده میشود. هزینه خدمات کارگزاری ویافاس گلوبال ۲۱ یورو است که باید بهصورت نقدی در کارگزاری پرداخت کنید.
درحالحاضر، امکان دریافت وقت سفارت عادی و فوری از سفارت هلند وجود دارد. دریافت وقت سفارت عادی بین ۱ تا ۳ ماه و دریافت وقت فوری سفارت بین ۱ تا ۲ هفته زمان میبرد.
کارگزاری VFS Global در میدان هروی تهران قرار دارد و در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه پاسخگوی شما است. متخصصان مهاجرتی بالدانو میتوانند شما را درزمینه دریافت وقت سفارت هلند راهنمایی کنند.